۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان خبرداد؛

رشد سرانه فضای ورزشی مدارس کرمان با اجرای طرح شهید سلیمانی

رشد سرانه فضای ورزشی مدارس کرمان با اجرای طرح شهید سلیمانی

کرمان_مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس این استان بیش از ۶۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح چند پروژه ورزشی در مدارس شهرستان جیرفت گفت: در طی سه سال اخیر طرح شهید سلیمانی (نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای) در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اجرا شده است که باعث شده میانگین سرانه فضای ورزشی مدارس استان بیش از ۶۹ درصد رشد داشته باشد.

رضایی، با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مدال ورزشی توسط دانش آموزان استان در مسابقات کشوری گفت: فعالیت ابتدایی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از حوزه ورزش دانش‌آموزی آغاز شده که امروزه در میادین بین‌المللی و جهانی خوش می‌درخشند و اجرای طرح شهید سلیمانی جرقه امید و نشاط را در بین دانش به وجود آورده است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از بیش از ۱۲۰ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان در سه سال اخیر افزود: توجه به فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزش دانش آموزان دختر ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و سالم است.

گفتنی است با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ۴ پروژه ورزشی شامل ۲ زمین چمن مصنوعی، کفپوش روباز و کفپوش سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مدارس شهرستان جیرفت افتتاح شد.

کد خبر 6259228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha